Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.11.04. 07:53 eckerg

Osztálytúra emlékeztető

Kedves osztálytársak!

Egy kis emlékeztető a november 8-i, azaz szombati túrával kapcsolatban:

8:45-kor találkozunk a szentendrei HÉV-végállomáson, a Volán elővételi pénztára közelében (ott van a menetrend is kitéve). A busz 9:05-kor indul, 10 körül vagyunk fenn Pilisszentlászlón. A túra tisztán kb. 3-4 órát venne igénybe, de a geoládák miatt én szívesebben számolnék 5-6 órát, ami egy 15-16 óra körüli érkezést jelent Visegrádra. Megpróbáljuk elérni a 15:29-es buszt, de legkésőbb a 16:29-essel elmegyünk. (Akkor ugyanis már sötétedik.)

A többi információt megtaláljátok a korábbi bejegyzésben.

Üdv,
Gábor

>>" />

12 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szóval az úgy volt hogy tuti, hogy jövök . Én tényleg így gondoltam!! De aztán szóltak, hogy hétfőn írok növénytanból és kedden is és szerdán fizikából és ja más nincs (azon a héten) ja és még meccsre is kell mennem a hétvégén úgyhogy kérdéses h mire megyek és mire nem....
De ígérem h valakinek valahogy szólok a biztos iforól...:o)
hm ez egész szép hosszú lett:o)
én megyek, az tuti, de lehet hogy csak a házam előtt szállok fel a buszra ( ha nem tudnátok, előttünk megy el), csak lehet hogy nem megyek haza Szentendrére, és ebben az esetben meg mégis a többséggel tartok, hévvel és busszal bp-ről...... alapvetően ennyi, szóval valahogy majd lesz, de ígérem elötte tájékoztatlak Mester
annyi a program hétvégén, hogy a ****** is kettéáll. de látok 15-20% esélyt. ja, és nekem is arra a növényszervezettan zh-ra kellene tanulnom amire Pankának
Jááá jááá meek..
Jövök én is!! De nem szeretnék geoládákat kereseni.
Jut eszembe, a ládakereséssel hogy álltok? (Némót már tudom. :) ) Én mindenképpen megkeresném legalább a hagyományosokat közülük. Egyébként végignéztem a nehézségüket, és elég könnyűnek tűnnek, tehát szerintem 1 óránál többet nem tesznek rá az időre.
Tudom hogy most nem ez volt a kérdés, de mostanra már tuti h nem megyek...:(
DE! A misére igen és kocsival és van 3 üres helyem! Érdeklődni nálam lehet!
sztem keressük meg azokat a vacakokat!!!!
ki jön még battyiról holnap? én onnan megyek :D
sajnos holnap nem tudok jönni, de vasárnap reményeim szerint igen....hát akkor jó elveszést a nagy rengetegben
 
süti beállítások módosítása