Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.05.04. 20:32 eckerg

Regisztrált osztálytársak

Az oldalon az osztályból a következők regisztráltak (ábécérendben):

Eddig 28-an regisztráltak a 31 osztálytársból:

Név Felhasználónév  Rang Főiskola/egyetem, szak
P. Kiss Menyhért Mátra tag ELTE matematika-fizika :)
Abszenger Kata Kata:) tag  
Andrényi Zita -Zizu- tag HJF turizmus-vendéglátás
Bálint Boldizsár Boldizsár tag  
Balogh Lilla szmötyi felvétel... BGF-KKFK nemzetközi gazdálkodás
Balogh Máté Meggy tag BCE-KERTK kertészmérnök
Bellovits Kinga Kanga tag ELTE-TÓFK óvodaped. (német)
Boross Gábor MACI24 tag BME-VBK vegyészmérnök
Csáki Fanni     ELTE-TÓFK tanító (német)
Csordás Attila csatii felvétel... SZIE-YMÉK építőmérnök
Doma tag
Ecker Gábor eckerg admin  PPKE-ITK mérnök informatikus
Fülöp Kristóf kristóf-ka tag ELTE-BTK történelem
Kajtor Anna Kajszi tag  
Kiss Annamária ani-bogár tag ELTE-BTK germ.-német szakirány
Kiss Lívia Lia (*_*) tag BME-GTK gazd. és menedzsment
Kócza Enikő EniEni tag  
Komporday Dóra      
Konrád Dénes fuzfanfutyulorezangyal tag BCE-KERTK kertészmérnök
Kovács Enikő Doktornő tag SE-ÁOK egészségügyi szervező
Mázik Gergely gera! felvétel... BGF-PSZFK-BP gazd. és men.
Mervay Mátyás matyko tag ELTE-BTK történelem
Mezei Alexandra Szandűűű tag ELTE-TÓFK tanító
Nagy Diána Dincsi tag [passzív félév]
Németh Máté Némó tag BME-ÉSZK építészmérnök
Paizs Victoria vicky :) szerkesztő AVKF óvodapedagógus
Papucsek József tézeusz tag [passzív félév]
Rácz Gergely raczger tag ELTE-IK programtervező inf.
Szabó Imola I'mola tag  
Szuromi Anna Pankulino tag BCE-KERTK kertészmérnök
Vadász Andrea      
Veres Renáta Reni:) tag  

Utolsó frissítés: 2009. augusztus 17. 

felvétel... : hamarosan megkapja a rangját, a meghívó e-mailt kiküldtem
tag : bejegyezést küldhet, hozzászólhat
szerkesztő : élesítheti az új bejegyzéseket, szerkesztheti a meglévőket
admin : a blog karbantartója

>>" />

10 komment


Hát Gabi, le a kalappal :) a holdas képedbe beleszerettem ;) pusssssz
Köszönöm, Szandra, de az Dénes képe. :)
Ahogy kérted Gabi
Sziasztok én is itt vagyok. egy kicsit sokáig tartott amíg megértettem.
Semmi gond, Dia. Nekem is. :) A lényeg, hogy itt vagy.

Nagy Diána 2008.05.17. 10:19:21

miért kell minden kommmentnél /nál bebizonyítani hogy tudok írni? Hmm Gábor? Amúgy meg megyek ma Sopromba bibibííííííííííííí. Ja és azért írok most mert nem tom mikor leszek megint gép elött. Úgyhogy sziasztok.
u.i.: szóljatok ha valami OSZTÁLY program van
Azért, mert nem vagy bejelentkezve. Ha bejelentkeztél az IndaPass-oddal, akkor a rendszer nem fog megerősítő kódot kérni komment küldésekor.
Hali!
Egy kérés, hogy a magyar tételekhez ami hiányzik nincs meg valakinek? pl: Ady istenes kőltészete?
hát ez király, regisztráltam:) és írtam hozzászólást a betonkeverőbe, de csak utánna olvastam amit te írtál gabi a nyelvtan tételekről:) jaa és annyira jó vagyok h rájöttem miért bagolylak:D:D találó név Gabi, akárki találta ki!!
na jó tanulást!
hat ady Istenes kolteszet nekem megvan, de azt megkaptuk rozsatol, na mind1, szoval ha kell akkor elkuldom, csak sozlj ram :)
 
süti beállítások módosítása