Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2010.06.18. 18:36 eckerg

Szigetcsúcsi sátorozás - véglegesítve

Frissítés: Bocsánatot kérek, egy kicsit félreszerveztem a dolgot. A javításokat és kiegészítéseket pirossal jelöltem.

Frissítés 2: A magas vízállás, a rengeteg szúnyog és a hatalmas sár miatt a sátorozást elhalasztjuk augusztus végére.

Sziasztok!

Tehát június 25-én, pénteken június 24-én, csütörtökön este a két évvel ezelőttihez hasonlóan a szigetcsúcson sátoroznánk. (Reméljük, szép lesz az idő, a Dunának sem lesz nagy kedve áradni, és a szúnyogok sem fognak megenni.)

Az utazásról: 18:35-ig minden :35-kor indul busz Újpest-Városkaputól, ez :05-kor ér Szentendrére és :43-kor Visegrád, Szentgyörgypuszta megállóhoz. A rév :45-kor vagy :50-kor indul, itt lehet megnézni. Az érkezést 5-6 óra felé kellene időzíteni.

Vacsorára természetesen sütögetni fogunk; kérek mindenkit, hogy hozzon alapanyagokat (szalonnát, hagymát, kolbászt, virslit, kenyeret, stb. ízlés szerint), illetve az ivászathoz szükségeseket se felejtsétek el. :) Ezen kívül nyilván kell még polifoam, hálózsák, stb. Sátorra is szükség lenne, ezért kérem, hogy aki tud hozni, az szóljon!

A kenuzás a megbeszéltek szerint érdeklődés hiányában elmarad.

Az egész dolog költsége két buszjegy (a Városkaputól 2×320,-Ft., Szentendréről 2×185,-Ft.) és két hajójegy (2×230,-Ft.), azaz összesen 1100,-Ft. (Bp) / 830,-Ft. (Szte).

Most hirtelenjében ennyi jutott eszembe; ha valamit kifelejtettem, szóljatok. :) Kérek mindenkit, aki jönne, hogy jelezze kommentben (még egyszer :) )!

Mindenkit szeretettel várunk!

Gábor

>>" />

13 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jövök. remélem tud vki hozni sátrat:)
Ja, igen: én jövök, és tudok hozni egy kétszemélyes sátrat. Ha valaki érte jön, akkor egy háromszemélyeset is tudok adni.
Szombaton és vasárnap dolgozom, úgyh nekem sem jó. Esetleg péntek este ott tudok aludni. Máté Te nem a gyerek szigeten fogsz dolgozni? Mert én ott fogok. Puszi
Eddig nem 24-ről volt szó? 25 nekem biztosan nem jó, mert délután már dolgom van, meg másnap reggel is.
@k.denes: Affene... Szép dolog, hogy elnézem a saját bejegyzésemet... :S De igen, 24-ről volt szó. Egy pillanat, és kijavítom.
én 4-fél5 körül indulok bringával kalászról, aki velem tartana, hívjon (20/333-6135)
én is bringával megyek, csak innen Tahiból, kb mikorra érnél ide?
Hát én 24-én sajna nem tudok jönni, de a 25-ét is egyre nehezebben tudtam volna megoldani, uh miattam ne tegyétek vissza. No mind1, majd legközelebb...
24.-én is munka:) Hétvégén a gyerekszigeten, igen.
Ha más jelentkező nincs, akkor majd telefonon beszéljünk, mert nem tudom még, hogy hogyan alakul a csütörtököm
@k.denes: Én is mennék veletek. Túl magas a szemét Duna a kajakozáshoz...
viszont nem tudom titeket mennyire befolyásol, de engem eléggé, hogy milyen idő is lesz akkor csütörtök este? ahogy előrejelzik, ilyen mint eddig (=szar, esős, áradós), és őszintén szólva nekem a méteres iszap-hordalék és még hozzá fincsi esőzésekkel szemben vannak kifogásaim.
egyszóval én sokkal inkább pártolnék valami szárazabb, időjáráshoz alkalmazkodóbb programot. mit szóltok inkább egy sörözéshez?:)

Persze ha csak nekem vannak aggályaim, akkor meghúzódom, menjetek csak.:) csak nem szívesen utazom több mint 2órát a szigetcsúcsra ilyen körülmények közé.
 
süti beállítások módosítása