Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2009.06.26. 22:44 eckerg

Nyári kéktúra - véglegesítés

Kedves osztálytársak!

Itt a június vége, tehát el kellene döntenie mindenkinek, hogy jön-e túrázni augusztus elején.

Mindenkit, aki jönne, arra kérek, hogy jelezzen vissza hozzászólásban ENNÉL a bejegyzésnél! Ez azért is különösen fontos, mert a legutóbbi hozzászólásaitok alapján az sem biztos, hogy megyünk. Konkrétan: ha nem gyűlünk össze legalább hárman-négyen, akkor lefújjuk. További kérdés, hogy meddig szeretnétek menni: Sümegig (aug. 2-8.) vagy Keszthelyig (aug. 2-10.).

Mindenki alatt mindenkit értek, tehát az is jelezzen vissza, aki már szólt, hogy jön, és nem vonta vissza!

A jelentkezési határidő: július 4., szombat. Eddig mindenki legyen szíves tisztázni a nyári programjait és biztosan megmondani, hogy jön vagy nem jön, illetve, hogy milyen hosszú túrát szeretne. Ha összejövünk 4-en, akkor már biztosan megyünk.

Üdv,
Gábor

Update: nem jöttünk össze elegen, tehát nem megyünk.

>>" />

13 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na, a rend kedvéért: egy. :) Én Keszthelyig szeretnék menni, szerintem azon a két napon ne múljon.
Sziasztok.
Én sajna nem leszek itthon, de menjetek minél többen, ez nagyon jól hangzik!
Némó
Hali. Most már biztosra tudom hogy nem tudok menni. De ti érezzétek jól magatokat. Lélekben ott leszek. Ja megváltozott a mobilszámom, ha érdekel valakit: 06304920189. Üdv mindenkinek és szép nyarat
Hát sziasztok!
Én sem érek majd rá mert dolgozom akkor. Akik pedig túráznak azoknak jó mulatást.

Papucsek shnm Józsi aki vagyok
csatlakozom josibarátomhoz
Én lehet h mék! Puszi mindenkinek !
HIÁNYOZTOK!
nekem se lesz meg ez a túradolog, sajnálom, h így alakult. csak összejön azér 4 ember!
Hát ez úgy néz ki nem fog össze jönni sajnos...
Én is megyek ásni akkor (nem kertet)
akkor mit? dögkutat?
kackac :) neked sÍrgödröt... najó ez csúúnya volt.. de nem gondoltam ám komolyan... 33.esztendőnk, ne felejtsd! :P

ui.: nem leszek akkor itthon... :( :)
sziasztok!
Én sem megyek, én inkább egy kis kenuzásra vagy cangázásra vágyom...
Puszi
sziasztok!
Én sem megyek, én inkább egy kis kenuzásra vagy cangázásra vágyom...
Puszi
 
süti beállítások módosítása