Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2009.05.09. 13:09 eckerg

Nyári kéktúra

Kedves osztálytársak!

Miután volt némi érdeklődés, kicsit konkrétabban is szeretném megkérdezni: ki az, aki szeretne menni kéktúrázni valamikor augusztus 1. és 15. között, 1 hétre, a Kőszeg-Sümeg szakaszon? (Az alábbi képen pirossal kiemelve.)

eckerg: okt.png

A túra hossza 142,7 km, ami egy 10 napos túra esetén ~14 km-t jelent naponta, ami egészen korrekt. Megtehetjük a távot 1 hét alatt is, de az napi ~20 km-t jelent, igaz, az sem annyira sok. (Emlékeztetőül: a novemberi osztálytúra a plusz mászkálással együtt kb. 17 km volt.)

Alább láthatóak a függőleges profiljai az útvonalnak: az első a Kőszeg-Sárvár, a második a Sárvár-Sümeg útvonalé. Mint látszik, az Sárvárig szinte csak ereszkedni fogunk, tehát azzal nem lesz gond. Sümegig is csak látszólag reménytelen a helyzet: tessék rápillantani a függőleges tengely beosztására. :) Magyarul ilyen terepen a 20 km kb. olyan, mint a Pilisben a 15.

eckerg: kőszeg-sárvár.pngeckerg: sárvár-sümeg.png

Kérlek, hogy lehetőleg a következő 2 hétben válaszoljatok, hogy tudtok-e, illetve van-e kedvetek jönni! Ugyanis ha elegen összejövünk, akkor el kellene kezdenem szervezni a túrát, mert a szállással biztosra szeretnék menni, illetve amíg nem tudom, hányan jövünk, árat sem tudok mondani.

Üdv,
Gábor

>>" />

9 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hat gabor az a helyzet, hogy en erre marha szivesen mennek, de az a masik helyzet, hogy nekem ekkor egyaltalan nem jo, szoval sajnos en nem tudok reszt venni :S
üdv Gabi!

na, nekem aug. 1-11-ig jó az időpont, én egy 1hetes túrában benne lennék nagyjából a megjelölt időpontban. remélem sokan jelentkeznek még!;)
Halihó!
Én nagyon szívesen megyek csak egy bibi van amit az idő dönt el. Az idén leszek gólya és szívem szerint szeretnék a táborba is menni. Tudom ez személyes gond amit nekem kell megoldani. kérlek engem kezelj feltételes módban.
hát szijjasztok!

Kedves Gábor!
egyelőre annyit tudok mondani hogy tegyél engem a ,,nagyon szeretne menni, de nem tudja dolgozik-e akkor" mappába.

Köszönettel: Papucsek iv Józsika aki vagyok
húha!
ezt bicóval kéne küldeni. én nem vagyok képes ennyit gyalogolni, még akkor sem ha sokat iszom :(
üdv: Konrád TT Dénes aki vagyok:)
Dénes, sajnálom, de biciklivel nem ér. Úgy amúgy is könnyű. :)

A kéktúra kiírásából:
5. A túra teljesítése: történhet csoportosan, vagy egyénileg, hatéves kortól, állampolgárságra való tekintet nélkül, bármely irányban, bármilyen szakaszokra bontva, gyalog vagy sível (vegyesen is). A túra időpontja és időtartama nincs korlátozva.

Egyébként meg nem olyan nehéz a 20 km. Még az a napi 25-30 km a Kőszeg-Keszthely szakaszon, amire ezt a túrát kibővíteni tervezem, sem annyira sok. :) Nézd meg, milyen lapos.
fizikailag azért bírnám :)
idegileg vagyok kevés hozzá :( nem szeretek kirándulni (gyalog)
üdv Gabi!

hát még nem látom a nyaram azon felit, de ha minden ok én is kapható vagyok egy erőltetett menetre...de szerintem is elég egy hét...
no szép hétvégét mindenkinek!
 
süti beállítások módosítása