Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2009.04.17. 22:56 MACI24

Nyaralás

Itt a nyár....

... hamarosan

A széleskörű érdeklődés miatt itt is hirdetem, h szeretnénk valahol a mediterráneum vonzáskörzetében kb. 1 hetet eltölteni, hozzávetőleg 250€-os költségből júli 4étől kezdve. Igen sok uticél kínálkozik, igyekszünk a legkedvezőbbet kiválasztani. Jelentkezéseteket a baglyon keresztül is szívesen fogadom.

MACI

az uticélokat bemutató prezentációt is szívesen küldök

>>" />

6 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4-étől? Fenébe, az biztosan nem jó. :(
no, úgy állunk ha minden igaz, hogy Rovinj. király lesz, gyertek minél többen, főleg lyányok, legyen ki főz finomakat:)
Kedves 13.c. Én nem tudok menni akkor, de azért mégis szeretném kifejezni ellenérzéseimet a dologgal kapcsolatban. Baromira nem tetszik, h (mai árfolyammal számolva) kb 80000 ft-os osztálykirándulást szerveztek. Egyrészt azért, mert nem hiszem, h valaha azért mentünk volna együtt kirándulni, h szép helyeken turistáskodjunk, vagy ilyen kuriózumokat keressünk, másrészt pedig a társaság fele a pénz miatt nem fog elmenni, az ilyen jellegű megkülönböztetés pedig mindig ellenségünk volt. Aki akar és tud, úgyis megy tengerpartra, nekünk szerintem a bodrog is tökéletes volt. Gondoljátok meg! A dátumot miattam ne változtassátok meg, mert nekem teljesen tele van a nyaram, azért ha változik, megpróbálok kicsit módosítani más programokon. üdv
Némó
szép az amit mondasz Némó, és igazad is lenne a dologgal, hogyha kijelentette volna a Maci, hogy márpedig ez az egyetlen alkalom arra, hogy közös, volt cés nyaraláson részt vehessünk. De nem ez van.
Ellenben arról van szó, hogy elgondolkodtunk a srácokkal egyik sörözés alatt azon, hogy szívesen elmennénk vhová a mediterrán területen. Namost sztem abban semmi kifogásolnivaló nincs, hogy Maci meghirdette a baglyon is ezt az ötletet, mert azért tette, hogy legyünk többen ha lehet, illetve mert szeretne (és nem csak ő) régi osztálytársakkal együtt lenni.

Viszont abban igazad van Némó, hogy jó lenne vmi evezős vagy egyéb kirándulós dolog a nyárra osztálykörökben, én spec egy balatoni döglésre szavaznék, a "keményebbarcok" (pff:D) pedig bringával tehetnék meg ezt az utat, ahogy tavaly nyáron mi páran megtettük. (na az király volt)

Úgyhogy nincs semmi "kirekesztésről" szó (nekem se két fillér a több mint 200€, de erre gyűjtök egész évben mármint a nyárra), viszont nagyon örülnénk ha csatlakoznátok hozzánk Rovinj és Isztria meghódítására.:)
És igen, menjünk el máshová is, csak legyen hajlandóság!
Abbahagytam, kellemes tavaszt még a vizsgaidőszak előtt mindenkinek!
Én gondolkoztam egy kis egyhetes kéktúrán augusztus elejére, de még nem mertem felvetni. :) Indulnánk Kőszegről, elérnénk mondjuk Sümegre (az napi ~20 km, de lehet kevesebbet is), és legközelebb folytatnánk. Ha van érdeklődés, akkor kicsit jobban is elkezdhetem szervezni.
Hat en mar az elsovel kapcsolatban mondtam, hogy szivesen megyek, de ez meg sok mindentol fugg :) Es ilyen kekturan is szivesen reszt veszek, csak ott is jo kell legyen a datum. Nyitott vagyok, es csak hogy hozzaszoljak a Nemohoz, igazabol ez attol is fugg, hogy ki mire kolti a penzet, mert nekem se es asszem sokunknak se csak ugy pottyan a penz, de en mindig a nyaralasaimra koltom szivesebben, mint egy marha draga cipore, vagy egy tulsagosan is markas farmerra. Es asszem a Matyi is igy van vele, szoval sztem nem kene itt szitani ezt a dolgot, mert mindenki el tudja donteni, hogy mit szeretne jobban :P
Na puszipacsi, jok legyetek, es csak szepen mindent :) :) :)
 
süti beállítások módosítása