Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2009.02.05. 09:55 Andréka Doma

Gitáros mise - február 15

Újabb próbálkozást tennénk egy Tövis utcai vasárnapi gitáros szentmisére... Ehhez szükséges minimum 10 ember, aki vállalja, hogy felkel, eljön és találkozik kedves volt gimnáziumi osztálytársaival, és bekapcsolódik egy kicsit az énekelésbe, segítve ezzel a zenészek szolgálatát!

Kérek mindenkit, hogy reagáljon, tudna-e, lenne-e kedve eljönni, vagy inkább aludna otthon FEBRUÁR 15-ÉN reggel FÉL 9-kor!?

Előre is köszönöm a visszajelzéseket! :) 

Üdv: Doma

>>" />

10 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eltaláltad szívesen aludnék otthon, de nem ezért mondok nemet erre a misére hanem azért, m meccsem lesz.:( Szóval a lényeg: bocsánat, de nem érek rá!
Úgy hiszem Józsi barátommal meglátogatunk titeket akik ott lesztek ha nem jön közbe más. addig is cupika mindenkinek ahova kéri:)
Épp kérdezni akartam, hogy nem lesz-e vmikor egy újabb gitárosmise, mert lenne kedvem hozzá. De sajnos sikerült kifognod pont azt a hétvégét, amikor nem leszek itthon :((
Sebaj, gondolok rátok!!!
pusz
nekem jó az időpont (eleddig) = jövök
szerintem én is ott leszek! Csóközön
megyek! puszillak Titeket!
Sziasztok! Sajnos én nem tudok menni, már elígérkeztem arra a hétvégére! Bocsi! :( Majd legközelebb! Puszy
Változott a programom, mégis tudok jönni! :)
pusz
 
süti beállítások módosítása