Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2009.01.19. 21:28 matyko

Csend

Üdv Mindenkinek!

Tudom én, hogy mindenkinek sűrűek a napjai (csak magamból indulok ki), éshogy ezér nincs mozgás itt fenna bagolylakon, de én feltévedtem véletlen és megütötte a szemem az "űr". Arra gondoltam, hogy aki feljut véletlen ide, az írjon már vmit erre a bejegyzésre kommentként, hogy mégis hogyan van, miten csinál, és különben is hogyan érezik? Mer aztán ha nincs itten semmi új dolog fenne, szép lassan azok se néznek már fel, akik eddig néha feltévedtek, és akkor értelmét veszti ez az osztály-info-közlő alkalmatosság és igen. No hajrá!

csókolom

matyi

ps.: apropó, ha vki nem ismerné, fertelmes egy oldal: http://szovicc.blog.hu/ ne nézzétek meg!

>>" />

19 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát szia matyika!!!!! csak mivel oly szépen kértél,azért írok, de tulajdonképpen semm iizgalmas vagy értelmes nemjut eszembe, csak annyi, hogy épp most készülök vácra jegyet beiratni, és esik az eső, és semmi kedvem nincs hozzá. JAJ, LEVETTÉK A FOGSZABÁLYZÓM!!! jah, hát ennyi most így hirtelen, ugyhogy, puszipacsi mindenkinek: vicky :)
Én már túl vagyok a vizsgákon, és most pihenek. :) Jut eszembe, nincs kedvetek túrázni valamikor?

ps.: Matyi, azt én is ismerem, tényleg borzasztó. :) A szerkesztő másik blogját, a Közveszélyes Munkakerülőt jobban szeretem: kmk.blog.hu :)
Hát őő.. Én is végeztem már egy ideje. És most voltam vérvételen és már csak a fizika jegyemet kell beíratni és . Nincs más! Örültem!!!
Ja, és tök jó Vicky!:)
De jó Nektek, hogy végeztetek. Nekem még van néhány randim Eötvös Loránddal.
Puszi Mindenkinek
Nekem még van "vizslám". (így kedvesebben hangzik) 30-án kell utoljára megsimogatnom... :D :D
Szia Lia! Rég hallottál rólam, igaz?! Nem kel aggódni, nem lesz sűrűbb... :)
Aztán ügyesen simogasd! :-)
nekem is van egy vizslám, de az a kertben ... meg egy kémia vizsga pénteken ... és ma azaz tegnap tuti megbuktam matekon, szóval lesz egy pót-pót matek vizsga ... szóval csak kitartást kivánhatok mindenkinek ... és tudjátok Közel a végső győzelem!!! ... ps. oszt túra pedig tőlem lehet
9-en már túl vagyok jövőhéten van még 3
elfárasztó ez a január...
Én is végeztem az első féléves vizsgákkal, úgyhogy már elkezdődött a második félév... Ma egy infovizsga, két hét múlva vallástöri, és protokoll elmélet!
Amúgy jól vagyok, jó lenne már mindenkit újra együtt látni!!!!! Mindenkinek hajár és jó pihenést, aki kész van! :) pusz
Matyi!
Remélem, most már megnyugodtál.
Látod, nem veszti értelmét ez az oldal.
Yessoké, már nyugodt a lelkem Imola!:)
Egyébként (hogy fájdítsam azok szívét akik még nem) én ma végeztem a vizsgákkal, ennek megfelelően mával elkezdődik a szünnet.
Doma: ma "Andréka nap" volt először Áronnal aztán Édesapáddal találkoztam a mozgólépcsőn, de tök külön.:)
az utolsó vizsga is legyőzve, 28 kredit hadizsákmány a téli hadjárat jutalmául
Kristóf azt hittem legalább egy válasszal megtisztelsz.
Mindenkinek küldök egy hátba veregetést, kinek elismerően, kinek vigasztalóan!
Kedves Imola! Nem lepleztem örömömet és csodálkozásomat, hogy írtál!! Csak hajrá!
pusz
Sziasztok!

Élek és virulok, most lesz egy hetes nyelvfejlesztő kurzusom az egyetemen, aztán kezdődik a kövi félév. 35 kreditnyi tantárgyat sikerült felvennem, igyekszem jól teljesíteni. Remélem sikerül néhány embert elcsábítanom valamikor a prédikáló székre kirándulni egyet. Amúgy megyek Fannival és Csupival lubickolni. Józsi ma a Liával egyetemben itt alszik nálam... Szal csurran cseppen az osztálytársakból is valamicske. Jó pihenést mindenkinek! Aki síel vigyázzon magára! Puszi
Ani! Ez nem a reklám helye! Ne itt hirdest az "Ani Hiltont"! :D
Sajnos jogszabályba ütköző kommentet tettél közre Lia! :) a HILTON nevet csak summás összeg ellenében lehet használni! Pláne ha *****, akkor remélem uszodával is rendelkeztek, mert az csak úgy érvényes! :) na mindegy, csak POÉN volt. Majd én is befizetek, a jövő héten hívom az irodát! :) Jó mulatást akkor estére! puszi nektek
 
süti beállítások módosítása