Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2009.01.02. 14:19 Andréka Doma

2009 első programjai

Először is szeretnék mindenkinek nagyon boldog, sikerekben, jó eredményekben gazdag 2009-es ÚJÉVET kívánni!

  • Hogy elindulhasson együtt ez az új év, így hírdetem, hogy 2009. január 11-én vasárnap fél 9-kor a Tövis utcában ismét találkoznánk, hogy közös szentmise keretén belül ünnepelhessünk, majd az utána következő reggelin megbeszélhessük aktuális dolgainkat.
  • Február 21-én FERBÁL, amire mindenki kap meghívót, mint tavaly végzettek. 

Kérek mindenkit, aki teheti JÖJJÖN el vasárnap, a ferbálon pedig remélem sokan leszünk, hogy megnézzük, mit alkotnak a következők! (Olyan jó biztos nem lesz, mint a miénk! :))

Addig is jó vizsgaidőszakot, jó tanulást!

Üdv: Doma

>>" />

7 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát akkor én most hozzá szólok...: kétlem h megyek, m 13-án vizsgázom és így aztán nem érek rá!:(
És én is kívánom h legyetek ti boldogok az új évben (és ne az év legyen boldog...:))
Sziasztok! Én -szokás szerint- ott leszek! puszi
üdv. sztem ott leszek, habár nekem már másnap vizsgám van. (nem volt célzás Panka:)) remélem mindenkinek jól telik élete első vizsgaidőszaka, akinek meg másér kell izgulnia az meg azér. na. szóval ja.
ha kepes leszek felkelni oly koran, akkor megyek, ha nem, akkor....
Csatlakozom Matyihoz: nekem is vizsgám lesz, de igyekszem...
Szintén kedden lesz legkevésbé sem könnyű vizsgám, úgyhogy nem tudok menni.
 
süti beállítások módosítása