Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.12.11. 23:51 eckerg

Karácsonyi angyalkázás

Kedves osztálytársak!

Macival arra jutottunk, hogy angyalkázhatnánk úgy, mint régen az iskolában. Értelemszerűen sajnos a ténylegesen angyalkázós részt elhagynánk, és csak a karácsonyi ajándékozás maradna.

Ha jössz az osztálykarácsonyra 20-án és szeretnél ebben részt venni, akkor tedd a következőket:

  1. Látogass el a ferences.extra.hu/karacsony weboldalra, és olvasd el az ottani leírást.
  2. A leírás alapján jelentkezz a cetlidért.
    Ehhez szükséged lesz a Bagolykulcsra, amit itt nézhetsz meg, ha be vagy jelentkezve.
  3. December 15. 22:10 után látogass vissza és nézd meg, hogy kit húztál. :)

Fontos, hogy csak december 15. 22:00-ig lehet jelentkezni. Utána nem lehet!!! (Logikus: a sorsoláskor az összes cetlinek a kalapban kell lennie. :) ) Azért nem szeretném a határidőt későbbre tenni, mert akkor az ajándékok beszerzésére jutna kevesebb idő.

Minden fontosat leírtam a weboldalon. Jó jelentkezést!

Üdv,
Gábor

>>" />

12 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát lehet, h én voltam az egyetlen, de kissé félénken bár, de megtettem, és szereztem magamnak cetli-húzási lehetőséget (regisztráltam). úgyhogy mostmár mindenki csinálja, mer akarok ajándékot!:)
ha rákattintok a bagolykulcsos linkre, azt írja ki, hogy ez a bejegyzés nem létezik :)
Nem te vagy az egyetlen... Az előbb néztem bele az adatbázisba, és már öten vagyunk. (Nem néztem meg, hogy kik.)
Gergő: azért nem látod, mert rossz IndaPass-szal jelentkeztél be. Mivel úgyis mindig erről írsz, töröltem a régi tagságát, és küldtem egy meghívót ennek a címére.
hű akkor én is fogok húzni :D
Én is regisztráltam és a Dia személyi aszisztenseként akartam neki is, de nem ment... biztos rossz jelszót adott meg a telefonján pedig nem tudom utolérni... Ani is regisztrált... Józsinak írtam smst h regisztráljon, de nem reagált rá. A többieknek szóljatok ti.
jelentem nagyközönség előtt is nagy sajnálattal, de nem tudok menni, pedig igazán nagyon nagyon szerettem volna menni....
további szépestét szépnapot, legyen minden szép :)
Lia! Kommented alapján regisztráltam Diát. (Csak hogy ne lepődj meg, ha visszautasítja a jelentkezést. :) )
majd a misén terjesztem az igét
Csak h tudjátok én is "húzok"...:)És bocsánat h nem voltam vasárnap misén!:)
Én is jövök szombaton, és angyalkázok is :) :P
Kár h nem tudsz jönni Vicky...:(
A többieknek meg :):)
 
süti beállítások módosítása