Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.11.29. 15:09 k.denes

mikulás ki mit tud

sziasztok!

nincs kedve valakinek december 5-én visszajönni szeretett iskolánkba, megtekinteni a mikulás ki mit tudot?

üdv D

>>" />

24 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DEDE :D a Fanni, Vicky és Én biztosan ott leszünk :) Szóval ott találkozunk!
Lehet, hogy én is benézek! :) tudjátok, hogy mikor kezdődik??
nem, de én 3-ra tippelek
majd megkérdem valakitől
Sajnos sikerült 6 zh-t bepaszíroznom a 14- hétre.. valószínüleg nem tudok menni, ha addig nem tanulok meg úgy olvasni, mint szupermen.
superman gyorsan tud olvasni???
IGEN Vicky :D talán nézd meg úúúújra, hogy eltanulhasd Te is!!! KAC KAC KUKAC :D
superman géprajzolni nem tud??? mer azt én szívesen eltanulnám ....
A szupermenben a repülős jelenetek után a "gyorsolvasós" részek voltak a legjobbak!! A lapozás még nekem is megy olyan gyorsasággal... :D Valószínűleg a géprajzban is profi volt.. Szegény színész, mostanság a tolókocsijából sem tud kimozdulni.
nem halt még meg a színész?
biztos sok kryptonitot kajált ...
hu.wikipedia.org/wiki/Superman#Superman-szerepben
De sajnos már jó pár superman színész meghalt... akit mi ismerhettünk (a sorozatbeli) 2004-ben.
tyűűha, most tiszta szellemi es műveltségi csődnek érzem magam, én még sose láttam superman filmet :S
asszem ez most tényleg ciki :S
JESSZUS :D:D:D:D:D:D:D
SE SUPERMAN, SE GYŰRŰK URA, SE STAR WARS???? MI JÖN MÉÉÉÉÉG :D
:D:D:D:D

NAjó nyugi, azért mi így szeressünk :D
NAGY PUSZI :D

Sziaszia :D
ÉS nektek is superman rajongós társaim :)
justice league a legjobb .... supermantől kezdve mindenki benne van :D ... tessék nézni!!!
visszatérve a bejegyzéshez, 3-kor kezdődik a ki mit tud
:)
Istenem! Inkább beszéljünk valamilyen rajzfilmről, akkor majd a Vicky is hozzá tud szolni!

Jujj, de komolyan ezt még elolvasni is fárasztó volt...
Akkor máskor ne olvasd végig... Beszélgessünk a németről :P az biztosan jobban érdekel.
ÉS persze a jelszavunk: mindenki mindenkit szeret!

Szandi!!
Remélem komolyan is gondolod a jelszót :) Nem veszekszünk ám!
:)
Ép most folyhat a ki-mit-tud... aki ott volt attól beszámolót kérek, hogy kik és mivel nyertek!
pussz
A 10.c osztály nyert Milán atya matek óra paródiával, nagyon jó volt, telefonnal felvettem majdnem az egészet, ha kell feltöltöm valahova (nem túl jó minőségű, de a lényeget lehet hallani szerintem).
Jajj dehogy ;) NYUGALOM :)
sztem a Doma úgyis annyi képet készített h ha egymás után tesszük, olyan mintha film lenne ... majd megnézzük azokat , ha majd a TABLÓ KÉPEKKEL együtt odaadja ...
 
süti beállítások módosítása