Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.11.26. 23:02 Andréka Doma

Gitározunk, gitározunk... ismét szentmise

 Drága jó Testvérek!

2008. december 14-én, advent III. vasárnapján tartjuk következő ifjúsági gitáros szentmisénket, amin a múltkor néhányan voltunk az osztályból. 

Ezúton kérem a többieket is, hogy ha nincs halaszthatatlan programjuk vasárnap reggel fél 9-től, akkor jöjjenek el, majd a mise után egy közös reggeli mellett megbeszéljük aktuális dolgainkat!

Ha tehetitek, reagáljatok e bejegyzésre, hogy tudjuk a létszámot! Előre is köszönöm

Addig is minden jót mindenkinek!

Üdv: Domeszkó atya 

u.i.: Némó! Menyus üzeni, hogy eljöhetnél te is, hogy visszaadd a Jóistennek azt a sok jót, amit Tőle kaptál! Meg a sok lógást is bepótold! :) 

>>" />

21 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia! Valószínű... de sajnos nem tudok neked biztosat írni, mert másnap nekem vizsgám lesz reggel, és még semmit nem tudok a féléves anyagból, és az előtte való 3 napom lesz, hog megtanuljam. Igaz most ez senkit nem érdekelt, mert mindenkinek most lesz, ugyhogy annyit mondok, hogy LEHET :)
pussz sziaszia ill sziasztok!
Az még olyan távoli jövő!!! És ne idegesíts ilyenekkel h te már tudod mikor vizsgázol én jövőhéten vehetem fel... No mindegy.
Szóval nem tudom de valószínű, hogy megyek (és remélem tovább tudok maradni mint múltkor) :)
Megyek!
Gabi! Miért nem élesítetted a bejegyzésemet a Maci szülinapjával kapcsolatban????
Így már nem aktuális... de utólag is jó lenne. Kérdeztem Macitól,h nem látta-e... ekkor derült, ki h még mindig nincs élesítve.
köszönöm! p
Lia, nem látok élesítetlen bejegyzést. Biztos, hogy elküldted?
A misére biztosan nem fogok tudni menni, hogy a témához is kapcsolódjak. :)
dec 14 jónak tűnik :)
Bocsi Gabi! Én voltam a hibás! Véletlenül privát formátumban mentettem el.pussz
Szasztok! Én biztos ott leszek!
Amúgy csinálhatnánk valami osztálybulit pl: egy nyár idéző hawaii partit ( a fiúk ágyékkötőben jönnének, a lányok meg fűszoknyában.... hahahahah :) na jó ez kicsit durva! Szóval várom az elvetemültebbnél elvetemültebb ötleteket! puszi Mindenkinek!
jövök, eddig sem azért nem jöttem kb sehova, mert nem akartam meghálálni azt a sok jót, csak mostanság eléggé leköt a suli (hogy úgy mondjam...)
Némó
Maci! Lehet, azért jöttek olyan kevessen a misére, mert nem nézik a blogot. Érdekes volt, hogy nem a közelben lakók voltak ott: Te, mint szentendrei, Doma, Solymárról, Némó, a Németh farmról valahonnan Mária-remetéről, Matyi, Pátyról, Ani&én Majosházáról. Remélem szombaton nagyon sokan leszünk!
Hát mit lehet tenni, azok az idők már sajnos elmúltak mikor megégették a hitetleneket..... DE CSAK ÁTMENETILEG
persze mit várjon az ember a katolikusoktól ....
figyeljetek, sztem ez abszolut nem igazsagos.
attol meg h katolikus vagyok nem vagyok arra kötelezve, h havonta rózsadombra járjak misére. sajnálom, de én a család napirendjét nem fogom felbolygatni 4 hetente, mert én külön vonulok és másmerre megyek misére.
a másik pedig a ti dolgotok, és ugyis az megy el aki akar, de sztem egy kicsit sok már ez a program, és nem az ellen vok h találkozzunk, de ugy érzem h ez sok, és elég sokunknak sok más dolga van, és amikor jut szabadidő, akkor örülünk h szusszanunk egyet, nem hogy még hajnalban utazgassak.
aztán lehet h csak én vok így vele, de sztem ne csodálkozzatok...
én azért szeretk mindenkit!
puszipacsi:vicky
Vicky!
1. Maci (sztem Te is tudod) nem gondolta komolyan a "hitetlenes" beszólást, ez a formája. :) Úgyhogy ne is vedd magadra még véletlen se!
2. Persze, hogy nem kötelező, és nem is akar senki "szemrehányni", csak jól esik, ha sokan ott vagyunk egy-egy ilyen alkalommal.
Ami a találkozások sűrűségét illeti, sztem nem látjuk egymást "agyba-főbe", havi egy mise részemről nem okoz semmiféle komoly tünetet.:) Azt gondolom, aki akar eljön, és (ebben semmi rossz szándék nincs, mint puszta tényt mondom), az jön el, aki fontosnak tartja, hogy a reggeli időpont ellenére is felkeljen havonta egy vasárnap és oldja kicsit az öregmamik-papik tömegét, a fiatalabbak javára, és aztán pár régi osztálytársával meg Menyussal beszélgessen pár szót egy kis kaja mellett a hittanteremben. Nincs ebben semmi rossz, ha vki nem tud/akar jönni, de azért aki ottvan mondhatja, hogy "de jó lett volna, ha többen vagyunk!".
Nem akarom tovább lökni a sódert, abba is fejezem. Remélem mindenki megvan és jól kezeli a vizsgaidőszakát (finom dolgok jönnek-vannak). Nem tudom mikorra esik a következő rózsadombi-kaland (Doma biztos értesít mindenkit:P) bízom benne sokan eljöttök, és én is ott tudok lenni!

üdv
matyi
Vicky!Megértelek... Biztos sokan egyetértenek veled, hiszen nem jöttek el. Eddig nem merült fel, hogy baj lenne, hogy sok a program, s nem fér bele az emberek idejébe. Nagyon örülök minden kezdeményezésnek! Tényleg sok lenne havonta mindenkinek rózsadombon kezdeni a vasárnapot, nekem sem fér bele mindig az időmbe. Ja és persze az a korrekt, ha mindki jelzi tud-e menni!! sziasztok!
bocs Vicky, nem akartam hogy úgy tűnjön, h az egész litániát Neked címeztem! (mos' veszem csak észre:))
semmi nem kötelező, egy kis csipkelődő humor talán megengedhető (én is mehettem volna a saját evangélikus istentiszteletemre, de úgy döntöttem, h ide jövök, mindenkinek joga van dönteni) :-)
Jézusom, hagyjátok abba!!! Bocsi ennek, bocsi annak....

Szóval ezután volt néhánysor hegyibeszéd/papolás/ stb. szerű. De inkább kitöröltem és nem küldtem el amint látjátok... (nem segített volna a helyzeten...) A lényeg h fölhúztátok az agyam :)Úgyh lehet h akit én húzok az csak vmi szart kap...;)

Legyetek jók!! Ne vitatkozzatok, ne szúrjátok le a többieket olyan dolgokért amihez semmi közötök, és ne igyatok délután ha tudjátok h este is azt fogjátok csinálni...:)
Szia Panka!:)

nocsak, csak nem volt ma egy görbe délutánod?:P (vagy az utolsó jótanács másra vonatkozott, és én nem értem csak?:))
A témához csak annyit, hogy mikor Menyussal kitaláltuk, hogy minden hónap 2. vasárnapján legyen ifjúsági, gitáros szentmise, az volt előttünk, hogy egy kicsit feldobjuk a hangulatot, illetve, hogy legyen egy olyan alkalom, amikor mindenki tudja, hogy fixen van, és jöhet, ha van kedve... Természetesen jó érzés, amikor jó sokan vagyunk... És nagyon köszönöm azoknak, akik eltudnak jönni ezekre az alkalmakra! Ezek nem kötelezőek! (kivéve a Matyinak! :) Mert nélküle én nem megyek el egyedül.... Már meguntam a kántorkodást egyedül. Csináltam néhány évig a ferenceseben. Úgyhogy nagyon köszi Matyi az eddigieket is!) De ezek után is mindig mindenkit szívesen látunk, és várunk ezekre a reggeli alkalmakra! Jók legyetek! És nem kell a másikkal ilyen dolgok miatt összeveszni! :) de azért gyertek ha tudtok minden hónap második vasárnapján. De mindig hírdetem az aktuálisan következőt!
Szia Matyi!:)?
nem most, de volt...Te mindig mindent értesz:):)
 
süti beállítások módosítása