Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.10.06. 11:57 Andréka Doma

Misék tömkelege

Kedveseim!

Két dolgot szeretnék veletek megosztani, amire választ/észrevételt várok, hogy dönteni tudjunk minél hamarabb és választ adhassunk Menyusnak is!

  1. A tranzitus után Menyussal beszélgettünk és nagyon szeretné, ha vmikor elmennénk az öregekhez. Erről már volt szó a múltkor is. Egy időpont is felmerült, mivel elméletileg mindenkinek szünete van aznap. Ez nem más, mint október 23 csütörtök 16 óra.
  2. Felmerült az is, hogy a hónap egy előre megbeszélt vasárnapján a fél 9-es Tövis u. mise, amit Menyus mond, legyen gitáros szentmise. Ez elsősorban azt hiszem, a zenészeken múlik, hogy elvállalják-e, vagy sem (Matyi, Némó, Kajszi). De én szólnék még akkor a Déri Nórának, Nagel Katinak, és Réder Kingának. Ha nincs ellene kifogás.

Örülnék, ha a zenészeken kívül a többiek is reagálnának, mert nélkülük/tek nem lenne jó az egész, tehát mindenkire számítanék!!

Kérlek Titeket, hogy mindkét dologra adjatok választ, vagy tegyetek észrevételt ezzel kapcsolatban! Előre is köszi mindenkinek!

Szép, hetet, és jó tanulást mindenkinek! (mától nekem is indul a suli!!! :))

Üdv: Doma

>>" />

20 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A magam részéről:
1. Vagy a misét, vagy a kirándulást halasztani kell. Döntsétek el. Ha az utóbbit toljuk, akkor tudok menni az öregekhez. (Jut eszembe, a misét nem lehetne másnapra tenni?)
2. Vasárnap reggel 1/2 9-re nem tudom vállalni a beutazást, bár ezt szerintem gondoltátok. :)
kiránduláshoz elég hideg lesz novemberben, ami engem nem érdekel, mert én fel tudok öltözni, de lehet, hogy más meg emiatt nem jönne el. de inkább nem szólok bele, mert sírás lesz a vége, aztán nem akarok én lenni a gonosz :)
sztem kirandulashoz sosincs hideg, es en szivesen is mennek :) mondjuk a satorozas az mar szamomra nem volt anniyra egyertelmu, h ott maradok, mert ahhoz mondjuk sztem tenyleg hideg van :S de a misere is nagyon szivesen mennek... ugyhogy... varom, h vegulis miben egyezunk meg :)
éniénis! (kirándulni, zenélni)

részleteket megvárom, míg kifejlődnek:)
Az öregekkel kapcsolatban annyit, hogy sokunknak az egyetem meg ilyenek miatt nehéz csütörtökönként eljutni oda, ezért 23-án valószínűleg többen el tudnánk menni. De a kirándulás is nagyon vonzó! Nehéz dönteni ill. nem lehet. Különben az öregek pár embernek is nagyon örülnek. Egyedül szoktam menni Menyussal az öregekhez, s (fő a szerénység) mindig nagyon örülnek nekem.:) Az egyetem miatt most nehéz... Nyáron szerencsére sokszor eltudtam menni. Szavazzatok!
pusz
Nagyon okosak vagytok! Nem véletlenül mondtam azt, hogy menjünk az öregekhez 23-án! Talán már nincs tanítás akkor senkinek! Minél hamarabb kéne dönteni, hogy mit akarunk! Ne a másikra várjatok, mert akkor nem lesz az egészből semmi!
Nem erőszak semmi, csak megint a döntésképtelenség állapotát éljük! :) Jó éjt, és mindenki írja meg, hogy mit akar, utána létszám alapján hozunk döntést!
ok, en azt mondom, h menjunk 23-an az oregekhez, mert maskor ugyse tudnank menni, a kirandulast pedig halasszuk el az egyik hetvegere, mert azt akkor is lehet, SZTEM!!!!
:)
csatlakozom a Vicky véleményéhez! Novemberben is el tudunk menni kirándulni.
Feljegyezheted Doma!
Szintén csatlakozom, a kirándulás bejegyzését is átírtam.
nah, akkor problema megoldva :)
koszonjuk szepen, es minel tobben legyunk!!!!!!
Sziasztok! Töök jó, h ilyen aktívak vagytok! Okt 23-án én nem biztos, h tudok jönni, de ha igen, szívesen zenélek. De ne legyen 3 fuvolás, mert szegény öregeknek elmegy a maradék hallásuk!!! No csak ennyi, a kirándulás asszem menni fog, ha nem jön közbe leadás v komolyabb zh...
Minden jót!
Müglássuk müglássuk, én most nem tudom, hogy érdemes e, vagy sem, de feltehetőleg ha nem lesz semmi komlyabb probléma, akkor megyek mindkettőre... Illetve igyekszem... Na mindegy gondoltam irok, hogy ne legyen kis bunkóóó ... mint néha... de akkor sem komolyan, szóval mindenkitől ezer boccs, ha valaha is vétettem ellene :) Najó befejeztem, inkább megyek dóógomra.
No páá ifjúsáág!
:D
Mármint érdemes e irnom :D ne értse félre senki :)
Na lelövöm magam, abbahagyom ...pááá
Nagyon várom a kirándulást, legszivesebben most mennék, olyan szép az idő!!

Akinek van vagy majd lesz mikro-makro, az jöhet hozzám segítségért!

hogy jó zenét hallgassatok:
www.youtube.com/watch?v=sUS49XSN6Zs

pusz
az idő tényleg jó, én inkább azt élveztem a mikro helyett .... csütörtökön pedig zh .... szóval... segítség!!!!!!!!!!!!!!!!
Holnap válgazd. zh, csütörtökön pedig info... kedden nincs tanítás a gtk-soknak, mert sportnap van, viszont matek korepem lesz, mikor végzel? Némóval 2kor megyünk kajálni. Tudsz jönni? Vagy utánna jó Neked?pusz
hű, nehéz ... kedd délelött vmikor? 8és 12 között el tudok szabadulni ... esetleg hétfőn 4 után ??? de a kedd du reménytelen ... előre is kösz
Maci! Kedd délelőtt vagy hétfőn 2-3ig van egy lyukas órám. 5-ig vagyok a német miatt. Ha olyan későn is jó Neked, akkor az is lehet. Írj holnap smst!puszi
okt 23-án nem tudok jönni, bocsi...
én se ...

De én megyek!-Lia
 
süti beállítások módosítása