Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.09.16. 19:54 MACI24

Sörözős, beszélgetős, élménybeszámolós program

Kedves mindenki!

Dénes és én arra gondoltunk, hogy kéne egy kicsit szusszani és dumcsizni meg ilyesmi, szóval mi mindenképpen találkozunk SZEPT. 24-dikén (jövő szerda) 16 óra után a BME és CORVINUS vonzáskörzetében valahol és mindenkit szeretettel várunk és hívunk.(Bárhova is jártok suliba)

Remélem minnél többen összejövünk !!!!

Gyertek

Jó tanulást, ha valakinek arra is van ideje.

>>" />

20 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jah, hat eleg hosszasan es nehezkesen, de megyek, csak mondjuk vmi pontosabbat mondhatnatok, mert most vonzaskorzet, hat nekem mondjuk nem mind1, meg h mikor, stb...
igazabol fingom sincs h a corvinus hol van, ugyhogy vmi felvilagositast kerek... :S
a hely valszeg a Móricz környékén lesz , az idő? hát nem tom 16 és 18 közt kéne találkozni, nemtom majd csak lesz vmi de holnap zh-m van ... utána kitalálok vmit s majd írok
azaz ma lesz zh :( ... banyek el se hiszem
Gyerünk Maci!!!!!!!!!!! megcsináloood!!!
:D mint mindig....
Most kicsit megzavarodtam, lehet h csak nem latom at a dolgot, de itt bagolylakon, meg eddig is, arrol volt szo, h szerdan talalkozunk, NEM????
de a denes amit most irt levelet wiw-en, aszondja h kedd, szoval akkor most MI A LOPIKULA VAN
?????
persze, hogy szerda csak elírta a Dénes, szóval mégegyszer SZERDA ugyanakkor ugyanott
Szerdán én is megyek ;)
én is jövökkkk!! :)
én is ott leszek, habár már a legújabb Dénes féle iwiwes levélben foglalt változások tekintetében:) mindenki olvasson emaileket!!!(információóó)
Én is lehet, hogy beugrok, de csak egy kicsit (kb. fél órát), mert 6-kor szabadulok az egyetemről, és mire odatalálok...
Én is igyekszem menni!!
Elvileg en is megyek, ha nem jön közbe semmi....
hú hát nagyon örülök, hogy ilyen sokan eljöttetek, jó móka volt és remélem még sokszor lesz ilyen alkalom :-) (jó pihenést Dénes!!!)
Nagyon szépen köszönjük ezt az igazán jól sikerült első OSZTÁLYTALÁLKOZÓT! Köszi Maci és Dénes! (finom volt a tuja gyökere Dénes? Jól megnézted, mert oda volt írva latinul, hogy hogy hívjak! :) Bocs)

Vhogy rendszeresíteni kéne ezeket az alkalmakat, ameddig csak tudjuk! Szerintem elég jó lenne!

Szép napokat mindenkinek! Hétvégére jön a JÓIDŐŐŐŐ!
És igen, és igen és igen! Sikerült bejelentkeznem!!! Szóval vicky én akartam írni ilyen mesélős izét h mi van velem, de nem sikerült belépnem, most meg már nem írok mert volt egy tök jó osztálytalálkozó...:o)Tényleg jó volt és remélem megint lesz!!
Hajrá mindenkinek!! :o)
Szia Doma!
Platycladus orientalis, de már ott és olyan állapotban is tudtam :) :)
egyébként jó lenne ha már a jövő héten lenne a következő, csak akkor hamar megunnánk egymást:) De a következőnél remélem inkább a csocsó köré gyűlünk mint a billiárdhoz:) (najó nemis)
Aztán valaki találja ki mikor jöjjünk össze megint, de páros hét múlva legyen, mert nekem csak az jó! köszi:)
ja, és a cupressaceæ család
:)
 
süti beállítások módosítása