Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.08.26. 23:42 matyko

Évnyitó - Nyárbúcsúztató (?)

Sziasztok!

No, csak annyi, hogy én kaptam a postaládámba ilyen öregdiák körlevelet (a borítékba mellékelve az öregdiák újsággal), ahol "sok szeretettel hívlak az Öregdiák Egyesület közelmúltban beindított rendezvényére, a Nyárbúcsúztatóra." (Vörös Balázs(c) ) Azaz az évnyitó után (szept. 6. szombat) várnak minden öregdiákot a Postás strandra 17h-tól egy sörözés-bográcsozás, foci röplabdára. Talán Ti is(akik anno egyik utolsó bioszon jelentkeztek az egyesületbe) megkaptátok ezt a levelet, de leírtam, hogy az is tudja, aki nem. Gondoltam megosztom. Szóval én nemtom, de sztem meg lehetne próbálni a dolgot...Esetleg írjon ide kommentbe aki jönne, hátha akkor mi, többiek is mennénk.:)

Ja, énmeg tegnap beiratkoztam, kisebb-nagyobb akadályokkal, így a gólyatábor után (3nap alatt szétittam-üvöltöttem-szívtam a hangom, úgyhogy nem is tok beszélni de komolyan) az ELTE történész hallgatója vagyok.:)

Üdv Mindenkinek, remélem mindenkinek alakulnak a dolgai!:)

Matyi

>>" />

3 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asszem én megyek ha nem én vagyok az egyetlen az osztályból
Én is kaptam ilyen levelet és én is benne vagyok, elnézhetnék arrafele. Úgyhogy akkor toborozódjunk minél többen. A matyihoz csatlakozom gólyatábor=éjjel-nappali erősen ittas állapot, néma hangszálak hosszútávon, jófej (úgyszint ittas) emberek. Úgyhogy akinek még csak lesz (ha létezik egyáltalán ilyen) akkor menjetek
HELYESBÍTENÉK! Az évnyitó, mint megtudtam, ma délután van, tehát a szombati banzáj teljesen független holmi gimis programoktól. Egyébként lehet, h én is elnézek, ha már vagyunk3an (DÉnes, Kristóf, Én)... GYertek!:)
 
süti beállítások módosítása