Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.06.22. 16:46 eckerg

Vége

Kedves osztálytársak!

Végre vége az érettséginek. A rengeteg tanulásnak, tételek miatt való izgulásnak, de az eredmények miatti felháborodásnak, vagy épp megnyugvásnak is. Minden visszatér a rendes kerékvágásba. Az érettségi utáni teljes szabadság lassan elveszti a varázsát, az érettségi rossz emlékei elhalványulnak... Végre vége.

Azonban nem csak az érettségi zárult le. Remélem, mindenkiben tudatosult, hogy a banketten találkozott az osztály utoljára hivatalosan, és valószínűleg utoljára láttuk (szinte) az egész osztályt együtt. Eddig az iskola tartott össze minket, kötelezően. Most, hogy ez a kötelék megszűnt, az osztály szétesésre van ítélve.

De azért próbáljuk meg összetartani. Tudom, hogy szinte lehetetlen, de legalább megpróbálhatnánk. Csak rajtunk múlik az, hogy mennyire maradunk együtt. Nézzétek meg a tavalyi 12.c honlapját, az Internetes Vetületet, ahonnan az ötletet vettem a Bagolylak elkészítésére. Nézzétek meg a bejegyzéseknél a kommenteket. Első ránézésre az osztálynak legalább a fele együtt maradt, és ez a fél osztály továbbra is próbálja tartani a kapcsolatot, úgy tűnik, sikerrel. Valahogy így kellene nekünk is. Ötletekben úgy láttam, hogy nincs hiány nálunk sem. Én a magam részéről egy (vagy több) tűzzománcozós buliban is benne vagyok.

Viszont ahhoz, hogy ezt meg lehessen szervezni, szorgalmasan kellene látogatnotok a Bagolylakot. Nem csak havonta vagy kéthetente, hanem minél gyakrabban. Az én stratégiám az, hogy amikor aznap először felmegyek az internetre, első dolgom, hogy a kedvencek közé, a "Fórumok" mappába elmentett oldalakat végignézem, így például a saját oldalaim fórumait, az iwiw-et és a Bagolylakot is, tehát minden nap elnézek ide. Ha csak fenn vagy a Bagolylakon, de nem látogatod, akkor semmi értelme nincs az egésznek.

Az nem elég, hogy én elkészítettem a Bagolylakot. Rajtatok múlik, hogy eléri-e azt, amiért létrejött, és együtt tartja az osztály legalább egy részét, vagy pedig hetekig, hónapokig, évekig pangani fog, mert nem látogatjátok. Remélem, ti is így gondoljátok.

Mindenkinek nagyon sok sikert kívánok az életében, Isten áldjon meg benneteket. Ha bármikor szükségetek lesz az osztályra, itt megtaláljátok. A Bagolylak mindig nyitva fog állni előttetek.

Bocsánat, ha egy kicsit ömlengősre és nyálasra sikeredett ez a bejegyzés, de ezt muszáj volt elmondanom. Szerintem túl jó osztályközösség volt ez ahhoz, hogy csak úgy tönkremenjen.

A záráshoz Milnétől vennék egy idézetet:

De akárhová mennek, és akármi történik velük útközben, az Erdő végében, az Elvarázsolt Völgyben a kisfiú meg a medvéje mindig játszani fognak.
 
>>" />

14 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabor!!!!!!!!!
de aranyos vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AJJJ EMBEREK!!!!!!!!
mi ez a pangas???????????
hat konyorgom, mar vagy 3 napja irt a gabor, es azota sehol senki.....
szegyelljetek magatokat!!!!!!!!
sok pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Igyekszem betartani az instrukcióidat Gabi!!:) Szeretettel látom minden kedves osztálytársamat nálunk!!
Én itt vagyok. :) Egyébként érdekesek a blog statisztikái: egy haaatalmas csúcs június 15.-e táján, majd lenn a haddnemondjamhol... Június 21.-én az indulás óta először ment a napi látogatók száma 10 alá.
jujj, én is itt vagyok és mit ne mondjak, nagyon várom a következő osztályprogramot!!! :)
benne lennék egy tűzzománcozós buliban is ...
ja és amíg el nem felejtem, a banketten készültek képek fel lesznek rakva vhova?
biztosan, de a doma e'ppen nyaral, me'g egy ege'sz hetet, ugyhogy addig ne va'rj semmit :)
Igazán szép szavak, nem is tudom mivel egészíthetném még ki .... egyébként már régóta tervezgetjük többen is hogy az osztály szeretet jegyében szívesen szerveznénk egy paintball csatát ( a festői izbégi lőtéren) csak ehhez jó sok ember kéne úgyhogy tessék jönni és ismerősöket is hivogatni és ha elég sokan érdeklődnek akkor nyélbeüthetjük .... (nem kell mondanom hogy izbég nevezetességei közé tartoznak anyukám híres szendvicsei) ... ADDIGISMINDENJÓTÜDVMACI
Hiányoztok!!!!!!!!!!! Szerencsére közel dolgozom Menyushoz, így bármikor beugorhatok hozzá!
Ma léptem először a Fradi pálya gyepére! Holnap is mék... tök jó!:))
A legjobb abban hogy leírettségiztem, hogy mindenhol "kezitcsókolommal" kösszönnek ill. kisasszonynak és hölgyemnek szólítanak!
Hát Gabi, a bejegyzésed valóban megindító volt, és én támogatlak ebben a nemes célért folytatott küzdelemben, amely az osztálytársak egymástól való elhidegülése ellen indult. (pont) Remélem sikerrel járunk, és erre a rész-osztályprogramok is segítőleg hatnak (lsd. Ani féle sátorozás Szigetcsúcsban vagy a bodrogi evezés, amiről ma jöttünk haza). Tehát hajrá, és sok sikert, látogassa mindenki rendszeresen a bagolylakot! üdv
paintbal.... hmm q*jó 5let!! de MAci te leszel egyedül:D na csak egy kicsit.... muszáj szétlőnünk azt a német segged:D na jó félretéve az ingoványos humort én benne vagyok, de 10000nél ne legyen több...
elgondolkodtató Gabi a lelekbemarkoló szöveged...ahogy olvastam elképzeltem, s végigfutott a hátamon a hideg...egyedül egy magányos sziklaszirten a fagyos hófúvásban, tudván hogy a társak a hideg sörrel a kezükben a hűsítő Balatonban mártogatják a popsijukat, jaj ilyen ne is legyen:) ezért irány a festői izbégi paintball pálya, hátizsákunkban sok-sok maci-mama-szendvics és kékre-lilára lőjük egymást emlékeztetve magunkat, hogy együtt ülünk sörrel a hűs Balatonban.
Úgyhogy toborozódjatok osztálytársaim, nagy vihar közeleg, gyűljetek nagy sokaságba, nehogy egyedül maradjatok...a nagy csata közeleg.....:-)
örülök hogy az ötlet tetszik .... most jöttem haza a nyaralásból úgyhogy egy nagy alvás és zuhany után harc kész leszek ... a részleteket még egyeztetni kéne emberek kellenek és kéne valaki aki összefogja mindezt ... remélem hamar találkozhatok minnél többetekkel ... ADDIGISMINDENJÓTÜDVMACI
 
süti beállítások módosítása