Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.06.13. 09:24 eckerg

SOS!

Kedves osztálytársak!

Gondolom, már mindenki nagyban tanulja a középszintű tételeket. Tanulásunkat azonban beárnyékolja az a tény, hogy így 4 nappal az érettségi előtt négy tételünk hivatalosan nincs meg (1 irodalom és 3 nyelvtan). Ezért most már mindenkit kérek, hogy ha valakinek megvan, akkor az szkennelje be JPG képként és küldje el nekem e-mailben!

A hiányzó tételek:

  • IR 17. Katona József: Bánk bán - Bánk alakja, útja [megkaptam!]
  • NY 5. A nyelvtörténet forrásai: a nyelvemlékek [megkaptam!]
  • NY 11. A szófajok rendszere - az igenevek [megkaptam!]
  • NY 13. A szóalkotás lehetőségei [megkaptam!]

Mostantól a tételcsomagokkal kapcsolatos minden változást ide fogok kiírni.

Jó tanulást,
Gábor

[2008.6.14. 14:57] TELJES irodalom tételcsomag verziója: v06

[2008.6.13. 11:45] TELJES nyelvtan tételcsomag verziója: v04

>>" />

4 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Ny 13. tétel a szóalkotás lehetőségei címet viseli és nem a szintagmákat .... megvan, hamarosan küldöm és a Ny 5.-t is ....
És hajrá mindenkinek én már a felét tudom az összesnek !!!! :D
MSN-en egyszerűbb, jelentkezz be én úgy is fenn vagyok !!!
:)
az osszes nyelvtan tetelt kuldtem, ami kell, bocsi de a nyelvemlekesbol eleg nyomit adott rozsa, ugyhogy nem a legjobb minosegu, es egybkent azt nem nagyon hiszem h sokan megtanuljak :P
@ MACI24
Bocsánat, valóban, elnéztem, az a 12-es tétel. Javítva.
 
süti beállítások módosítása