Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.05.26. 14:50 Andréka Doma

Csütörtöki mise elhalasztva!

Kedves Mindenki!

A csütörtöki misével kapcsolatban változás következett be! ELHALASZTJUK június 19-ére, mert kevesen jeleztetek vissza a részvételi szándékról... Így mindenki nyugodt szívvel tanulhat, vagy teheti a dolgát.

Ez viszont azt jelenti, hogy június 19-én (szintén csütörtökön) 16.00-kor mindenkit kérnék, hogy legyen ott. Addig mindenfajta érettségi is lemegy! Ezzel a misével pedig végleg lezárjuk a gimnáziumi éveket. (Utána pénteken este záróbuli a Barlangban, majd szombaton Te Deum és azt követően bankett a suliban.) 

Remélem ez a második időpont mindenkinek megfelel és el tudtok jönni!

 

 Szép napokat mindenkinek! Üdv: Doma

Update: mégis lesz, 3/4 4-kor! Mindenkit várunk!

>>" />

9 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neeeee mar, basszus menyhert atya is tokre kiakadt. nem kell mindneki ott legyen es kb 8 ember biztos ment volna, azt mondta menyhert atya nekunk h annyi eleg is, szoval bleehhh... szandra, en lilla, mate, fanni, doma---> kapasbol 6, es sztem ecker gabi, zitus, panka kajszi, matyi is jonne, aztan meg a meglepetes emberek, ugyhogy doma ne haragudj, de mi haragszunk rad :P
Bizony haragszunk, így esetleg a kürtvizsgán is előbbre vettek volna, hogy 4-re odaérjek Ürömre... :)
Nem én nem haragszom m nem értem volna rá! Én boldog vagyok... Habár annak tényleg örülök hogy átraktátok és tudok menni!
borzadaaaaaaaaaaaaly.........................
Azért mondtam Menyusnak, hogy rakjuk át, mert kb 4 ember volt, aki hajlandó volt szólni, hogy tud jönni. Ebből nekem az jött le, hogy a többiek nem érnek rá... De mindegy! Majd júni 19én bepótoljuk úgy, hogy mindenki ott lesz! :)
OKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
valtozas!!!!!!!!!!!!!!!!! szoval az helyzet, h a doma beszelt menyhert atyaval, es aki szeretne az jojjon mert mehetunk a misere, haromnegyed 4-kor!!! gyertek minel tobben, menyhert atya orulne neki nagyon ,es egyebkent is....
sok puszi mindenkinek:
vicky
:)
Hú, így még előbbre kellene venniük engem... Na mindegy, megyek, aztán odaérek, amikor odaérek. :)
történelmi pillanat, mert ez az elsőkommentem!:) jehh
Menyus meg az öregek nagyon örültek, ugyhogy megérte elmenni...
Hát, szerintem eléggé megrágtátok ezt az ürömi témát, szóval úgy gondoltam bedobok valami jobbat:
Eszébe jutott már valakinek, hogy milyen programokat csináljunk nyáron ?

Az én ötleteim: 3-4 napos sátorozás a szigetcsúcsban (amit szívesen megszervezek), evezés (amit valakinek nem ártana megszervezni, mert én abban nem vok otthon)

Szóval akit érdekel a sátorozás a szigetcsúcsban az jelezze, légyszi, légyszi!

CIAO
 
süti beállítások módosítása