Fontos közlemény

HTML

Üdvözlünk

Üdvözlünk a Ferences Gimnázium 2008.c osztályának érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Jó időtöltést kívánunk!

Utolsó kommentek

  • Kajszi: Kedves Osztálytársaim! :) Mindenkinek aki eltudott jönni nagyon köszönöm hogy velünk ünnepelt, nem... (2011.09.19. 22:06) Meghívó
  • Lia (*_*): Kedves Kajszi! Gratulálok Nektek! Sajnos pont akkor van a Budavári Borfesztivál. Ha úgy alakul, ho... (2011.08.25. 14:09) Meghívó
  • ani-bogár: Szia Anna! Gratulálok! Sajnos nem tudok ott lenni a nagy napon, mert Korzikán leszek, de kívánom, ... (2011.08.22. 11:53) Meghívó
  • Kajszi: Köszönöm :) (2011.08.09. 20:19) Meghívó
  • matyko: gratulálok Kajszi!;) Remélem ott tudok lenni, felírtam az időpontot! (2011.08.08. 18:24) Meghívó
  • Utolsó 20

Hírcsatornák

2008.05.03. 15:00 eckerg

Megnyílt a Bagolylak blog

Kedves osztálytársak!

Köszöntelek benneteket a Bagolylak blogon, az osztály érettségi utáni kapcsolattartó oldalán. Úgy döntöttem, hogy a tavalyi 12.c osztályhoz hasonlóan nekünk is nyitnunk kellene egy blogot, ahol az osztály a jövőben is együtt tud maradni ebben a formában. Az, hogy az osztály hoggyan tud jogilag így mindenféleképpen együtt maradni, az rajtatok is múlik. Regisztráljatok (infó a jobb oldalon) és nézzetek el gyakran ide!

A Bagolylak blogot pedig ezennel ünnepélyesen megnyitom.

Gábor

>>" />

11 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köszönjük Gábor !!! az egész honlapot és minden egyebet !!! .... tök jó enyém az első komment :)
Nagyon szuper, köszönjük Gábor!
Remélem ez nem fog beahalni, mint az eddigiek! :) szóval tessék látogatni!

Ítram levélkét, de itt is hírdetem, hogy vasárnap fél 9kor évfolyammise (de osztály mindenképp)! Mindenki legyen ott, ez a Menyus kérése... és jó lenne az írásbeliket is egy szép misével lezárni!

na jók legyetek!
hali
lilla vagyok azaz voltam:)
lilli te lokott tyuuuuuuukkkk, huzaaaaaas aludni :) nem csak zabalni.........
az ecker gabi keresere feltoltottem a kepeket amik a falon voltak, szoval batran, ha kell vmi :)
sok puszi annak aki megerdemli, annak aki nem annak tockos jar :)
Köszi Vicky! Erről nem is láttam még képet... :) vannak még ilyen 600 éves eldugott képeid? Mert nyugodtan elvehetnéd! :) De tetszett... Jó légy!
mondtam h tetszeni fog :) bazi vicces volt az az este!
ecket gabi--ma elobukkantal a semmibol a buszon, es nem tudtam neked koszonni mert mar szalltal le-borzalmas :)
doma-jo leszek :)
Mentem be számtech konzultációra. Vagy jöttem haza. Mindegy. :)
Egyébként Rózsa azt mondta, hogy majd átküldi nekem a nyelvtan tételeket, úgyhogy kitartás...
 
süti beállítások módosítása